Ստարտափում կարևոր է…
Ստարտափների ստեղծման, հաջող զարգացման և հետագա գոյության հիմնական պատճառներ են համարում այն կազմակերպությունների դանդաղաշարժությունն, որոնք հաջողությամբ են օգտագործում պատրաստի արտադրանքը, իսկ մշակմամբ և նոր ապրանքների ստեղծմամբ չեն զբաղվում: Նոր ստարտափի ստեղծման համար հիմնական ռեսուրս է համարվում հետաքրքիր նորարական գաղափարը: Հենց ինքը գաղափարը, նյութական մարմնավորում չունենալով, այլ գոյություն ունենալով միայն թղթի վրա (ստարտափ ծրագիրը), թանկ արժե: Այդ գաղափարի հաջողության այլ գործոն է համարվում պահանջարկը (անհրաժեշտության աստիճանը սպառողի համար), քանի որ գաղափարը կարող է լինել նոր և յուրօրինակ, բայց ոչ այդքան օգտակար սպառողների համար: Ստատափի հաջողությանը նպաստում է նաև ստարտափերների տարիքը (ստարտափերիմիջին տարիքն է` 25 տարեկան), նրանց հետաքրքրությունը գաղափարի նկատմամբ, և աշխատասիրությունը (քանի որ նրանց պետք է միայն հաջողությունը, նրանք գործում են «Ամեն ինչ, կամ` ոչինչ» սկզբունքով): Ստարտափի համար կարևոր է նպատակասլաց թիմը: Բիզնեսը կարելի է ստեղծել առանց որևէ մեկի օգնության, բայց դա բավականին դժվար է: Հարցը ոչ այնքան փողի մեջ է (դրա համար գոյություն ունեն ներդրողներ), որքան ռազմավարության մշակման, կառավարման, և տարբեր շուկաներ ներթափանցման մեջ: Կարևոր է, որ մեկ ստարտափերը լրացնի մյուսին, այսինքն, ունենա այն անհրաժեշտ որակներն ու հմտությունները, որոնք չունի գործընկերը: Օրինակ` մեկը պլանավորում է, մյուսը կապեր է հաստատում, մեկը ապրանք է մշակում, մյուսն իրացնում է այն:
Ստարտափների ստեղծման, հաջող զարգացման և հետագա գոյության հիմնական պատճառներ են համարում այն կազմակերպությունների դանդաղաշարժությունն, որոնք հաջողությամբ են օգտագործում պատրաստի արտադրանքը, իսկ մշակմամբ և նոր ապրանքների ստեղծմամբ չեն զբաղվում: Նոր ստարտափի ստեղծման համար հիմնական ռեսուրս է համարվում հետաքրքիր նորարական գաղափարը: Հենց ինքը գաղափարը, նյութական մարմնավորում չունենալով, այլ գոյություն ունենալով միայն թղթի վրա (ստարտափ ծրագիրը), թանկ արժե: Այդ գաղափարի հաջողության այլ գործոն է համարվում պահանջարկը (անհրաժեշտության աստիճանը սպառողի համար), քանի որ գաղափարը կարող է լինել նոր և յուրօրինակ, բայց ոչ այդքան օգտակար սպառողների համար: Ստատափի հաջողությանը նպաստում է նաև ստարտափերների տարիքը (ստարտափերիմիջին տարիքն է` 25 տարեկան), նրանց հետաքրքրությունը գաղափարի նկատմամբ, և աշխատասիրությունը (քանի որ նրանց պետք է միայն հաջողությունը, նրանք գործում են «Ամեն ինչ, կամ` ոչինչ» սկզբունքով): Ստարտափի համար կարևոր է նպատակասլաց թիմը: Բիզնեսը կարելի է ստեղծել առանց որևէ մեկի օգնության, բայց դա բավականին դժվար է: Հարցը ոչ այնքան փողի մեջ է (դրա համար գոյություն ունեն ներդրողներ), որքան ռազմավարության մշակման, կառավարման, և տարբեր շուկաներ ներթափանցման մեջ: Կարևոր է, որ մեկ ստարտափերը լրացնի մյուսին, այսինքն, ունենա այն անհրաժեշտ որակներն ու հմտությունները, որոնք չունի գործընկերը: Օրինակ` մեկը պլանավորում է, մյուսը կապեր է հաստատում, մեկը ապրանք է մշակում, մյուսն իրացնում է այն:
Считается, что создание стартапов и их успешное развитие
связано с медлительностью организаций, которые успешно используют готовые
изделия, а обработкой и созданием новых продуктов не занимаются.
Для создания нового стартапа основным ресурсом считается интересная
инновационная идея. Та самая идея без материального воплощения, а существующая
только на бумаге (программа стартапа) дорого стоит. Другим фактором успеха этой
идеи является спрос (потребность для потребителя), поскольку идея может быть
новой и уникальной, но не такой полезной для потребителей.
Успеху стартапа также способствует возраст
стартаперов (средний возраст стартапера – 25 лет), их интерес к идее и
усердие (поскольку им нужен только успех, они действуют с девизом “Всё, или
ничего”).
Для стартапа важна целеустремленная команда. Бизнес можно
создать без помощи кого-либо, но это довольно сложно. Вопрос не столько в
деньгах (для этого существуют инвесторы), сколько разработка стратегии,
управления и проникновения на разные рынки. Важно, чтобы один из
стартаперов дополнял другого, то есть обладал теми качествами и навыками,
которых нет у напарника. Например – один планирует, другой налаживает
связи, один разрабатывает продукт, другой продает его.
No comments:
Post a Comment