1. Տրված գոյականները դարձրու’ հոգնակի և
տեղադրի’ր նախադասությունների
մեջ:
Կետորս,
բանաձև, հրացան, նավապետ, շնաձուկ,
ժամացույց:
1. Բոլոր նավապետներն էլ երազում
են չբացահայտված կղզիներ
գտնել:
2. Մեզ ասացին, որ բոլոր ժամացույցները հետ են ընկել,
ու ոչ մեկը
նույն ժամը ցույց չի
տալիս:
3. Ասում են, որ շնաձկներին արյան
հոտն է հրապուրում:
4. Այդ տարածքում աշխատող կետորսները հետևում
էին կետին ու
վախենում էին, թե ևս
մեկին այնուամենայնիվ կվնասի:
5. Ցուցադրվող հրացանները այդ նույն զինագործի
որդիներն ու թոռներն
էին սարքել:
2. Ընդգծի՛ր
այն գոյականները, որոնք
հոգնակին կազմում են -ներ վերջավորությամբ:
- Բնագիր, ավանդատու, մենապար, գործատեղ, սանր, ուղեցույց, սարդոստայն, ոստրե, սարալանջ, սվին
- Գերձայն, նավթամուղ, հերթապահ, սկյուռ, անվադող, խաղավերջ, առանձնատուն, լեռնագործ, հյուրախաղ, հացթուխ
- Ականջօղ, թումբ, գինետուն, լեռնագնաց, ժամագործ, ցուցափեղկ, օրենսդիր, վարկառու։
3. Փակագծերում
տրված բաղադրիչը հանելով՝ բառերը
գրի՛ր միասին, անջատ կամ
գծիկով:
(Նետ) աղեղ – նետ-աղեղ,
(համով) հոտով – համով-հոտով,
(սարից) սար – սարից սար,
խելք (խելքի)
տալ – խելք խելքի տալ,
պատ (շար) – պատշար,
(ի)
զեն – ի զեն,
գողե (գող) – գողեգող,
իննսուն
(ամյա) – իննսունամյա,
հյուսիս (արևմտյան) – հյուսիս-արևմտյան,
քառասուն (հինգ) ամյա – քառասունհինգամյա,
(առ) այժմ – առայժմ,
կաս (կարմիր) – կաս-կարմիր,
միջ (օրե) – միջօրե,
(ի) սրտե – ի սրտե,
(ի)
զուր – իզուր,
ինչ (ինչ) – ինչ-ինչ,
հինգ
(վեց) – հինգ-վեց,
քահ (քահ) ծիծաղել – քահ-քահ ծիծաղել,
(սեփ) սև – սեփ-սև,
Նար (Դոս) – Նար-Դոս,
ըստ (իս) – ըստ իս,
թեթև (քաշային) – թեթև քաշային,
ծայրից (ծայր) – ծայրից ծայր,
(ի) նշան – ի նշան,
հարյուր (մեկ) – հարյուր մեկ,
մուսա (լեռցի) – մուսալեռցի,
այսօր (վաղը) – այսօր-վաղը,
բաց (օթյա) – բացօթյա,
(հայ) վրացական – հայ-վրացական,
երկու (երրորդ) – երկու երրորդ,
աշխարհե (աշխարհ) – աշխարհեաշխարհ,
(ի) շահ – ի շահ,
Սայաթ (Նովա) – Սայաթ-Նովա,
բուժ (սպասարկում) – բուժսպասարկում,
խաչ (եղբայր) – խաչեղբայր,
(սև) սպիտակ – սև-սպիտակ,
կարծես (թե) – կարծես թե,
(կաս) կարմիր – կաս-կարմիր,
(շին) վարչություն – շինվարչություն,
(ի) հեճուկս – ի հեճուկս,
իննսուն (ութ) – իննսունութ,
վեր (ընթաց) – վերընթաց
No comments:
Post a Comment