Wednesday, November 22, 2017

Գործնական քերականություն

1. Փակագծերում տրված բառերից ընդգծի՛ր ճիշտը։
1. (ԱստվածԱստվածըքեզ հետ,- ասաց իշխանըխթանեց ձին և շուտափույթ հեռացավ։
2. Մեր (թիմնթիմըհաղթեց գավաթի մրցաշարում։
3. Քաղբանտարկյալների (կանայքկանայքը) նստացույց են սկսել կառավարության շենքի առջև։
4.Վերջապես (ուղեկցողնուղեկցողըեկավև մեր արշավախումբը շարունակեց ճանապարհը։
5. Քիչ անց (ամպրոպըապրոպնորոտացև սկսվեց տեղատարափը։
(ԿարեննԿարենը)՝ իմ ավագ (եղբայրըեղբայրն), արդեն ավարտել է դպրոցը։


2. Գրի՛ր հետևյալ մակաբույծ բառերի ճիշտ գրության ձևերը։
Ամսեկան - ամսական, օրեկան - օրական, ավելնորդ - ավելորդ, կապնվել - կապվել, շնորհակալ եմ բոլորից -շնորհակալ եմ բոլորին, սիրահարվել մեկի վրա - սիրահարվել մեկին, արջը դա կենդանի է - արջը կենդանի է, խոսքս պատուհանին է վերաբերվում - խոսքս պատուհանին է վերաբերում, ես քեզ լավ եմ վերաբերում - ես քեզ լավ եմ վերաբերվում, հույսով եմ - հուսով եմ, ուսուցիչը հանդիսանում է քաղաքակրթության սյունը - ուսուցիչը հանդիսանում է քաղաքակրթության սյուն, խոսքի - դիցուք, խոսքը գնում է թերթի մասին - խոսքը թերթի մասին է, բանը ինչու՞մն է - ի՞նչ է պատահել, ակնոցներս տուր - ակնոցս տուր, գլխարկ հագնել - գլխարկ դնել, անհայտ կորած - անհետ կորած

3. Սյունակներում դեմ դիմաց գրված բառերից ընտրելով մեկական արմատ և տրված վերջածանցներից մեկը՝ կազմելով վեց բարդ ածանցավոր բառ։
Բնագետ             խճանկար                 ենի —
Արևամուտ         շրջադարձ                 ություն —
Հրաշամանուկ    արհեստավարժ         ան —
Երկրագունդ       առատաձեռն             իչ —
Նորավեպ           հեքիաթասաց            ային —
Ամանոր             հնակարկատ               որդ —

No comments:

Post a Comment