Tuesday, December 19, 2017

Գործնական քերականություն

1. Սյունակներում դեմ դիմաց գրված բառերից ընտրելով մեկական արմատ և տրված վերջածանցներից մեկը՝ կազմի՛ր վեց բարդ ածանցավոր բառ:
Բանտապետ         ակնարկ                  իչ —
Քաջագործ           հերոսամարտ          անք  —
Ծովացուլ             գունանկար              ուկ  —
Ակնաբույժ           խորհրդածել            յալ  —
Վաղամեռիկ        ստախոս                  իկ  —

Բանտարկյալ
Քաջամարտիկ
Ծովանկարիչ
Ակնածանք
Սուտմեռուկ

2. Գտի՛ր սխալ գրությամբ բառերը և ուղղի՛ր։ 
Սրփազան – սրբազան
Համփերություն – համբերություն
Նյարթ – նյարդ
Երթվել – երդվել
Հարձուփորձ – հարցուփորց
Մրձույթ – մրցույթ
Դախձ – դաղձ
Դեղցանիկ – դեղձանիկ
Օցանման – օձանման
Ատախծագործ – ատաղծագործ
Խեխտել – խեղդել
Ոխկույզ – ողկույզ
Վղտալ – վխտալ

3. Լրացրու՛ բաց թողնված տառերը` կետերի փոխարեն գրելով օ կամ ո:
Առօրյա, թռչորս, ողորկ, անօրգանական, բարորակ, անդորրություն, անօրինակ, անորսալի, անօգուտ, որբանոց, փող, հայորդի, ովքեր, օդանավ, սալորօղի, անօգտակար, դեղնազօծ, օրրան, միօրինակ, ամենաորակյալ, շտապօգնություն, ջրօրհնեք, այդօրինակ, հօգուտ, օվկիանոս, անօգնական, հոգս, բնօրրան, օրորոց, փղոսկր, կրկնօրինակ, խաղաղ օվկիանոսյան, մեղմօրոր, մեղմորեն, ոսկեզօծ, հողմակոծ, հանրօգուտ, յուրօրինակ, ցածրորակ, անորակ, արագոտն, առօրեական, միջօրե, միջօրեական, բարձրորակ, կիրակնօրյա, վաղորդյան, Որմիզդուխտ, օրըստօրե, նախօրոք, չօգնել, չօգտվել, երկարօրյա, չարորակ:

4. Առանձնացրու, ընդգծի՛ր Ու հոլովման ենթարկվող բառերը։
  • Ամուսին – ամուսնու, արարում, պատանի – պատանու, ծունկ, գարուն, թագուհի – թագուհու, Սոչի - Սոչու, ոչ ոք, աշխատել, մարդ – մարդու
  • Թոռ, քեռի  քեռու, պապ, ոսկի – ոսկու, եղեգ, գարի – գարու, արկան, ձկնորս, ուսուցչուհի – ուսուցչուհու, բորենի – բորենու
  • Ներքինի – ներքինու, էտոց, անկողին – անկողնու, ուսուցիչ, արարել, արարում, կսկիծ, սարեցի – սարեցու, ոստան, նռնենի  նռնենու
  • Օղ – օղու, տատ, ձիթենի – ձիթենու, օազիս, ուխտատեղի, ձի – ձիու, ընկերուհի – ընկերուհու, լեռ, բարդի – բարդու
  • Դեղձենի – դեղձենու, խճուղի – խճուղու, ուղղաթիռ, ղեկանիվ, նավաստի – նավաստու, տաղասաց, կաղին – կաղնու, ընտրանի, սոճի – սոճու, տատի։

No comments:

Post a Comment